Αρχικά δίδακτρα: 250 €

 Ημερομηνία έναρξης: 17/05/2024

Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 17/05/2024

Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης: Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση

Πληροφορίες:  [email protected]   τηλ: 2102251189

Συνολική διάρκεια : 400 ώρες, 40 εβδομάδες, 9 μήνες

Μονάδες ECTS: 19

Θεματικό Πεδίο:  Εκπαίδευση-Δια Βίου Μάθηση

  • Το κόστος του προγράμματος είναι 250 €.
  • Ειδική προσφορά 180 € για εγγραφές έως 02/05/2024
  • Προκαταβολή 50 €. Το υπόλοιπο μπορεί να εξοφληθεί σε έως και 3 δόσεις
  • Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό του ΕΛΚΕ (ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ) Πανεπιστημίου Πελοποννήσου , με τα παρακάτω στοιχεία:
    • Τράπεζα Πειραιώς
    • GR87 0172 5030 0055 0311 1607 982
  • Στο αποδεικτικό κατάθεσης πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφονται τα κάτωθι:
    • Ονοματεπώνυμο καταθέτη και ο κωδικός προγράμματος 80768
  • Το αποδεικτικό κατάθεσης υποβάλλεται μαζί με το αντίγραφο πτυχίου και συμπληρωμένη με τα στοιχεία σας την αίτηση εγγραφής που θα βρείτε παρακάτω

Για την εγγραφή σας στο πρόγραμμα απαιτείται η υποβολή της αίτησης που με επισύναψη των κάτωθι δικαιολογητικών :

  • Αντίγραφο του πτυχίου σας (εφόσον είστε απόφοιτοι ΠΕ)
  • Αποδεικτικό κατάθεσης της προκαταβολής

Για την εγγραφή σας στο πρόγραμμα θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας. Μέσα από το περιεχόμενο του προγράμματος αναδεικνύεται ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου στη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος  για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην κατάρτιση των εκπαιδευόμενων τόσο με θεωρητικές όσο και με πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες θεματικές όπως η πολυπολιτισμική σχολική ψυχολογία, η συμβουλευτική και ο προσανατολισμός, η διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα. Η σύζευξη θεωρίας και πράξης διασφαλίζει στους εκπαιδευόμενους σύγχρονες πρακτικές γνώσεις για τις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας σε διαφορετικές περιστάσεις.

Πρόκειται για πρόγραμμα απολύτως εστιασμένο στη σχολική καθημερινότητα και τα προβλήματά της, τα οποία προσεγγίζονται μέσα από ένα διεπιστημονικό πρίσμα πολλών επιμέρους πεδίων όπως η Σχολική Ψυχολογία, η Συμβουλευτική, κοκ. Η εστίαση του προγράμματος στη σχολική καθημερινότητα και η διεπιστημονικότητά του το διαφοροποιούν σημαντικά από άλλα υφιστάμενα επιμορφωτικά προγράμματα τα οποία καλύπτουν περισσότερο θεωρητικά θέματα.

Επιπλέον η έμφαση δίνεται στην εφαρμογή ολοκληρωμένων σχεδίων και παρεμβάσεων στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας. Έτσι το πρόγραμμα ανταποκρίνεται καλύτερα στις άμεσες επιμορφωτικές ανάγκες των ομάδων στόχου.

Το πρόγραμμα επιδιώκει:

• Την ολιστική παρουσίαση του πεδίου της Σχολικής Ψυχολογίας και την ανάδειξη του σύνθετου ρόλου του Σχολικού Ψυχολόγου,
• Την γνωριμία και την κατανόηση των σημαντικότερων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν σε ψυχολογικό επίπεδο παιδιά και έφηβοι,
• Την παρουσίαση καλών πρακτικών σε επίπεδο πρόληψης, αξιολόγησης, συμβουλευτικής και υποστήριξης παιδιών και εφήβων,
• Την ενίσχυση της αυτεπάρκειας των επιμορφούμενων να εφαρμόζουν ολοκληρωμένα σχέδια και παρεμβάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων στο σχολικό περιβάλλον

Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η, κατέχοντας σημαντικές γνώσεις για τη Σχολική Ψυχολογία θα μπορεί να προσεγγίσει αποτελεσματικά τις διαφορετικές ανάγκες των μελών της σχολικής κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα θα μπορεί να:
• γνωρίζει το περιεχόμενο της σχολικής ψυχολογίας, τον ρόλο και τις σύνθετες αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου,
• εμβαθύνει στην κατανόηση των προβλημάτων των παιδιών και εφήβων,
• γνωρίζει δράσεις και παρεμβάσεις σε επίπεδο πρόληψης, αξιολόγησης, συμβουλευτικής και υποστήριξης παιδιών και εφήβων,
• εφαρμόζει ολοκληρωμένα σχέδια και παρεμβάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων στο σχολικό περιβάλλον.

Ο συνολικός αριθμός ECTS που αποκτώνται από την ολοκλήρωση του προγράμματος είναι 19

Το προτεινόμενο πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες στόχους:

• Εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων που θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων που επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας
• Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή θέλουν να υπηρετήσουν ως Στελέχη της Εκπαίδευσης, Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής, Μέντορες και Συντονιστές Τάξεων/Γνωστικών Αντικειμένων
• Απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό των σχολείων (σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ειδικοί παιδαγωγοί, σχολικοί νοσηλευτές)
• Ψυχολόγους οι οποίοι θέλουν να εξειδικευθούν στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας
• Σχολικούς Ψυχολόγους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο πεδίο
• Στελέχη δομών Ψυχικής Υγείας ή Φροντίδας Παιδιών και Εφήβων του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα.
• Στελέχη των κοινωνικών υπηρεσιών της Τ.Α. τα οποία συνεργάζονται στενά με τα σχολεία των οικείων δήμων.

Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα προσφέρει σε όσους/όσες το παρακολουθήσουν τα εξής μόρια:
1. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης 2 μόρια (Νόμος 4589/2019, άρθρο 57: Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης)
2. Σε εκπαιδευτικούς ΤΕ και ΔΕ 10 μόρια
3. Για διορισμό μελών ΕΒΠ 2 μόρια (Νόμος 4589/2019, άρθρο 60)
4. Σε όλους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό 0,5 μόρια (Νόμος 4547/2018, άρθρο 24)
5. 2 μόρια στο σύστημα διορισμών-προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ-αναπληρωτές, αδιόριστοι υποψήφιοι)
6. Σύμφωνα με τον Ν. 4823/2021, άρθρο 33, έως δύο (2) μονάδες για τις παρακάτω κατηγορίες στελεχών της Εκπαίδευσης: α) Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, β) Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γ) Προϊστάμενοι των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, δ) Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, ε) Διευθυντές Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), ζ) Διευθυντές Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων, η) Διευθυντές Πρότυπων ή Πειραματικών Γυμνασίων, θ) Διευθυντές Πρότυπων ή Πειραματικών ΓΕ.Λ., ι) Προϊστάμενοι των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ) Προϊστάμενοι των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο Αντώνης Τραυλός είναι Καθηγητής Ψυχολογίας στο Παν/μιο Πελοποννήσου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται:
• Στη διερεύνηση του σχολικού εκφοβισμού (bullying), κυβερνοεκφοβισμού (cyberbullying), καθώς και της επιθετικότητας και της βίας στον αθλητισμό και στο σχολείο.
• Στη διερεύνηση του εθισμού και τροποποίησης συμπεριφοράς.
• Στη μελέτη και τη διερεύνηση θεμάτων που έχουν σχέση με την πρακτική εφαρμογή ερευνητικών διαδικασιών της Ψυχολογίας.
• Στη μελέτη και διερεύνηση της Εργασιακής Ικανοποίησης στην Εκπαίδευση.
• Στη δημιουργία παρεμβατικών προγραμμάτων.

  1. Εισαγωγή στην Ψυχολογία του Παιδιού

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η εισαγωγή στον κλάδο της Παιδοψυχολογίας. Προσδιορίζεται το αντικείμενό της και αποτυπώνεται η ιστορική εξέλιξη της επιστήμης, με έμφαση στις βασικές σχολές σκέψης και στους εκπροσώπους που την καθιέρωσαν στο χώρο των επιστημών. Επιπλέον, παρουσιάζεται ο κλάδος της Εξελικτικής Ψυχολογίας. Περιγράφονται το αντικείμενό της και η θεμελιώδης έννοια «εξέλιξη» για τον εν λόγω κλάδο της Ψυχολογίας.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 20 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Ο κλάδος της Σχολικής Ψυχολογίας

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η περιγραφή του κλάδου της Σχολικής Ψυχολογίας. Έμφαση δίνεται στη σύνδεση και διαφοροποίησή του σε σχέση με άλλους συναφείς κλάδους. Επιπλέον, αναλύεται η αναγκαιότητα του θεσμού στην εκπαίδευση και περιγράφεται ο ρόλος του Σχολικού Ψυχολόγου στη σχολική μονάδα. Τέλος, γίνεται αναφορά στο πλαίσιο λειτουργίας του θεσμού στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Η Συμβουλευτική στο σχολικό πλαίσιο

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η διεξοδική παρουσίαση της συμβουλευτικής παρέμβασης και των συστατικών της στοιχείων. Αναλύεται η έννοια και το περιεχόμενο της συμβουλευτικής σχέσης και επιχειρείται μια σκιαγράφηση των ξεχωριστών ρόλων και λειτουργιών της. Επιπλέον, αποτυπώνονται τα συστατικά στοιχεία της συμβουλευτικής παρέμβασης. Γίνεται αναφορά στο ρόλο του συμβούλου και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του, στο ρόλο του συμβουλευόμενου καθώς επίσης στο πλαίσιο της συμβουλευτικής παρέμβασης και στα επίπεδα της παρέμβασης.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 20 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Ανάπτυξη στην πρώτη σχολική ηλικία

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η παρουσίαση των ορόσημων αναπτυξιακών σταδίων της πρώτης σχολικής ηλικίας, δηλαδή της περιόδου που αρχίζει από το 6ο έτος και διαρκεί ως το 12ο έτος της ηλικίας. Στην πρώτη παρουσιάζονται οι σημαντικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα κατά την πρώτη σχολική ηλικία στο βιοσωματικό τομέα. Επιπλέον, αποτυπώνονται οι μεταβολές που επισυμβαίνουν στις γνωστικές ικανότητες του παιδιού της πρώτης σχολικής ηλικίας. Η υποενότητα ολοκληρώνεται με την εξέταση των αλλαγών σε δύο άλλες πλευρές της προσωπικότητας, τη συναισθηματική και την κοινωνική ανάπτυξη.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Ανάπτυξη στην εφηβική ηλικία

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η παρουσίαση των ορόσημων αναπτυξιακών σταδίων της εφηβικής ηλικίας. Αναλύονται οι αλλαγές που εμφανίζονται στη βιοσωματική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού αυτής της ηλικίας, ενώ παράλληλα με τις βιοσωματικές και γνωστικές αλλαγές, περιγράφονται οι αλλαγές που σχετίζονται με την κοινωνική θέση και ζωή του εφήβου με έμφαση σε ζητήματα συναισθηματικής ανάπτυξης.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η μελέτη των προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στο σχολείο. Προσεγγίζεται το φαινόμενο της απροθυμίας του παιδιού για το σχολείο και γίνεται αναφορά στον καταλυτικό ρόλο του εκπαιδευτικού και του σχολικού ψυχολόγου στη διαχείριση της σχολικής φοβίας.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 20 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Εξελικτική Ψυχοπαθολογία I: Αποκλίνουσες συμπεριφορές παιδιών και εφήβων

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η περιγραφή του κλάδου της Εξελικτικής Ψυχοπαθολογίας. Συζητούνται επιπλέον, γενικότερα θέματα που θέτει η μελέτη της ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς, όπως η διάκριση ανάμεσα στο φυσιολογικό και το παθολογικό, η ταξινόμηση της προβληματικής συμπεριφοράς και η διαδικασία της αξιολόγησης και της διάγνωσης.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Εξελικτική Ψυχοπαθολογία II: Αποκλίνουσες συμπεριφορές παιδιών και εφήβων

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η παρουσίαση ζητημάτων αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας (ΔΕΠ-Υ, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού). Έμφαση δίνεται στην παρουσίαση της έννοιας και της δομής των εν λόγω ζητημάτων, στα αίτια και τις δυνατότητες πρόληψης και αντιμετώπισης.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών στο σχολείο
    Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να εξοικειώσει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες με τη διαδικασία αντιμετώπισης των προβληματικών συμπεριφορών στο σχολικό πλαίσιο μέσα από την περιγραφή σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο των διαφορετικών σχετικών προσεγγίσεων. Έμφαση δίνεται στην έννοια της διαχείρισης της σχολικής τάξης και στο ρόλο του εκπαιδευτικού στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 20 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Θέματα Πολυπολιτισμικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η παρουσίαση ζητημάτων πολυπολιτισμικότητας που καλείται να διαχειριστεί το σχολείο με στόχο τη δημιουργία προϋποθέσεων αποδοχής και αναγνώρισης του πλουραλισμού και της ετερότητας, ως βασικών χαρακτηριστικών του κοινωνικού γίγνεσθαι. Σ’ αυτό το πλαίσιο γίνεται αναφορά στις πολυεπίπεδες διαστάσεις του ρόλου που μπορεί να αναλάβει ο σχολικός ψυχολόγος σε ένα διαπολιτισμικό σχολείο.
Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Σχολικός εκφοβισμός

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι ο προσδιορισμός και η οριοθέτηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού. Παρουσιάζονται τα διάφορα είδη με τα οποία μπορεί να εκδηλωθεί το εν λόγω φαινόμενο και αποτυπώνονται τα βασικά χαρακτηριστικά των μαθητών που εμπλέκονται είτε με την ιδιότητα του θύτη, είτε με αυτή του θύματος. Επισημαίνονται τα σημαντικότερα αίτια που οδηγούν στην εκδήλωσή του, καθώς και οι βασικότερες συνέπειες (βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες) τόσο για τις θύτες όσο και για τα θύματα. Τέλος παρατίθενται προτάσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του παιδιού

Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η αποτύπωση του ρόλου της αυτοεκτίμησης στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Στην ενότητα αναλύεται η έννοια και γίνεται αναφορά στις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις της αυτοεκτίμησης. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης. Περιγράφονται οι ατομικοί, οι βιολογικοί και οι κοινωνικοί παράγοντες με έμφαση στο ρόλο των «σημαντικών άλλων», δηλαδή της οικογένειας, του σχολείου και των συνομηλίκων στη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Ψυχολογικές παρεμβάσεις στο σχολικό περιβάλλον
    Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η ανάδειξη της σημασίας της προαγωγής της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα. Έμφαση δίνεται στη διαδικασία βελτίωσης της συναισθηματικής νοημοσύνης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών με στόχο τη δημιουργία θετικού κλίματος στο σχολείο.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 20 ώρες – 1 ΕCTS

  1. Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής
    Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η σκιαγράφηση των ιδιοτήτων που χαρακτηρίζουν το εκπαιδευτικό ως λειτουργό συμβουλευτικής. Αναλύονται οι διευκολυντικοί και οι ανασταλτικοί παράγοντες στη δυνατότητα του εκπαιδευτικού να αναλάβει συμβουλευτική δράση στη σχολική μονάδα.

Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS

  1. Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
    Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η μελέτη του πλαισίου συμβουλευτικής στήριξης των μαθητών στη σχολική μονάδα, ώστε να μπορέσουν να διερευνήσουν τις επιθυμίες, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές τους, για να κάνουν τις καλύτερες δυνατές επιλογές για τις σπουδές τους και την μελλοντική επιλογή επαγγέλματος.
    Διάρκεια σε ώρες – Αξία σε ECTS: 30 ώρες – 1,5 ΕCTS
Τίτλος ενότητας Εβδομάδα Τύπος Ώρες ECTS
Θ.Ε. 1 Εισαγωγή στην Ψυχολογία του Παιδιού 1η – 2η Ασύγχρονη 20 1
Θ.Ε. 2 Ο κλάδος της Σχολικής Ψυχολογίας 3η – 5η Ασύγχρονη 30 1
Θ.Ε. 3 Η Συμβουλευτική στο σχολικό πλαίσιο 6η – 7η Ασύγχρονη 20 1
Θ.Ε. 4 Ανάπτυξη στην πρώτη σχολική ηλικία 8η – 10η Ασύγχρονη 30 1
Θ.Ε. 5 Ανάπτυξη στην εφηβική ηλικία 11η – 13η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 6 Προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο 14η – 15η Ασύγχρονη 20 1
Θ.Ε. 7 Εξελικτική Ψυχοπαθολογία I: Αποκλίνουσες συμπεριφορές παιδιών και εφήβων 16η – 18η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 8 Εξελικτική Ψυχοπαθολογία II: Αποκλίνουσες συμπεριφορές παιδιών και εφήβων 19η – 21η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 9 Αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών στο σχολείο 22η – 23η Ασύγχρονη 20 1
Θ.Ε. 10 Θέματα Πολυπολιτισμικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον 24η – 26η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 11 Σχολικός εκφοβισμός 27η – 29η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 12 Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του παιδιού 30η – 32η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 13 Ψυχολογικές παρεμβάσεις στο σχολικό περιβάλλον 33η – 34η Ασύγχρονη 20 1
Θ.Ε. 14 Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός Συμβουλευτικής 35η – 37η Ασύγχρονη 30 1,5
Θ.Ε. 15 Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός 38η – 40η Ασύγχρονη 30 1,5
Σύνολο 40 εβδομάδες Ασύγχρονη 400 ώρες 19

Η εκπαίδευση θα περιλαμβάνει μεθόδους διδασκαλίας όπως:
• Μελέτες περίπτωσης
• Άσκηση-πράξη
• Εκπόνηση ατομικών εργασιών.
Το εκπαιδευτικό υλικό θα περιλαμβάνει:
• Τις παρουσιάσεις των μαθημάτων (σε ψηφιακή μορφή)
• Εκπαιδευτικές σημειώσεις
• Ασκήσεις (κλειστού τύπου κατά βάση)
• Συνδέσμους σε ιστοσελίδες, βιβλιογραφικές και άλλες πηγές, πηγές πλήρους κειμένου,.
• Θεματολογία εργασιών και ασκήσεων

Για την αξιολόγηση των παρεχόμενων από το Πρόγραμμα υπηρεσιών σε επίπεδο εκπαιδευτικού έργου, διοικητικής υποστήριξης, κ.λπ., ο/η κάθε εκπαιδευόμενος/η καλείται να συμπληρώσει ηλεκτρονικά ερωτηματολόγιο που θα αναρτηθεί στην πλατφόρμα του προγράμματος.
Το σχετικό ερωτηματολόγιο θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες πτυχές του προγράμματος τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν στο τέλος του να αξιολογήσουν με βάση μια πεντάβαθμη κλίμακα Likert
Στο τέλος του ερωτηματολογίου οι επιμορφούμενοι/ες έχουν τη δυνατότητα να διατυπώσουν ελεύθερα παρατηρήσεις και προτάσεις για τη βελτίωση του προγράμματος.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου αξιολόγησης χορηγείται «Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης» καθώς και «Παράρτημα Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης», στα οποία αναγράφονται τα εξής στοιχεία:

α) η διάρκεια του προγράμματος σε ώρες,

β) η μέθοδος διδασκαλίας,

γ) οι πιστωτικές μονάδες (ECTS) και

δ) οι τίτλοι των θεματικών ή διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος.

Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, τον Πρόεδρο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ και θα είναι διαθέσιμα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης του Προγράμματος χορηγείται απλή «Βεβαίωση Παρακολούθησης». Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται επιπλέον και η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων του Προγράμματος.

Το Moodle LMS (Learning Management System) είναι μία ανοιχτού κώδικα πλατφόρμα εκπαίδευσης και διαχείρισης μάθησης που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για την οργάνωση, τη διάδοση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και προγραμμάτων.

Μεταξύ των δυνατοτήτων του Moodle περιλαμβάνονται η οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού, η δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή, καθώς και η αξιολόγηση της πρόοδου των μαθητών μέσω διαφόρων τύπων ερωτημάτων και ασκήσεων.

Η πλατφόρμα είναι χρήσιμη και ευέλικτη, δίνοντας τη δυνατότητα προσαρμογής της εμφάνισης και των λειτουργιών της στις ανάγκες και το στυλ της εκπαιδευτικής πλατφόρμας σας. Επιπλέον, παρέχει ευκολία στην παρακολούθηση και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων, καθιστώντας την διαδικασία της εκπαίδευσης πιο αποτελεσματική και αποδοτική.

Συνολικά, το Moodle LMS είναι μία ισχυρή και ευέλικτη πλατφόρμα που προσφέρει εξειδικευμένες λειτουργίες για τη διαχείριση και την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών, βοηθώντας στην οργάνωση των προγραμμάτων εκπαίδευσης και εξασφαλίζοντας μια ομαλή και αποτελεσματική διαδικασία μάθησης για τους χρήστες.

Φόρμα Επικοινωνίας

"*" indicates required fields

Tα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Hidden
This field is for validation purposes and should be left unchanged.